خوش آمدگویی
   به

   سامانه امور دانشجویی

   موسسه آموزش عالی علامه مجلسی

   خوش آمدید

آخرین اخبار

اطلاعيه مربوط به راهنماي استفاده از نرم افزار سامانه امور دانشجويي

  

اطلاعيه مربوط به راهنماي استفاده از سامانه امور دانشجويي

 

دانشجويان پس از ورود به وبسايت دانشگاه و انتخاب گزينه سامانه امور دانشجويي،  جهت ورود  به صفحه شخصي خود در اين سامانه، مي بايست شماره دانشجويي خود را به عنوان نام کاربري و شماره شناسنامه خود را به عنوان کلمه عبور وارد نمايند.

رزرو غذا :

دانشجويان جهت رزرو غذا مي بايست از منوي امور تغذيه، گزينه رزرو غذا را انتخاب نموده و با توجه به محل صرف غذا ، اقدام به رزرو غذا نمايند. همچنين دانشجويان مي توانند با انتخاب گزينه حذف غذا، غذاي انتخاب شده را حذف نمايند.

جهت مشاهده غذاهاي رزرو شده، گزينه گزارش رزرو غذاها و جهت مشاهده فيش هاي واريزي، گزينه گزارش شارژ حساب را انتخاب نماييد.

امانت کتاب :

دانشجويان جهت جستجوي کتاب مي بايست از منوي رزرو کتاب، گزينه جستجوي کتاب را انتخاب نموده و يکي از گزينه هاي موجود را تکميل نموده و گزينه جستجو را کليک نمايند و جهت مشاهده مشخصات کامل کتاب بر روي مشاهده کليک نموده و جهت رزرو کتاب گزينه رزرو کتاب را انتخاب نمايند. (لازم به ذکر است کتاب رزرو شده تا 48 ساعت به نام دانشجو رزرو باقي مي ماند و دانشجو مي بايست در اين زمان جهت دريافت کتاب به کتابخانه مراجعه نمايند. در غير اينصورت کتاب رزرو شده آزاد مي شود تا دانشجويان ديگر بتوانند رزرو نمايند.) همچنين دانشجويان مي توانند با انتخاب گزينه حذف رزرو شده ها ، کتاب رزرو شده را حذف نمايند.

جهت مشاهده کتاب هاي به امانت برده ، گزينه گزارش امانت ها  و جهت مشاهده فيش هاي واريزي جريمه، گزينه گزارش پرداختي جريمه را انتخاب نماييد.

امور سرويس :

دانشجويان جهت ثبت نام سرويس مي بايست از منوي امور سرويس، گزينه فرم ثبت نام را انتخاب نموده و پس از مطالعه قوانين استفاده از سرويس، گزينه مرحله بعدي را انتخاب نموده و روزهاي مورد استفاده و ايستگاه مورد نظر را انتخاب نمايند. همچنين دانشجويان مي توانند جهت مشاهد فرم ثبت نام شده و هزينه سرويس، گزينه نمايش فرم ثبت نام شده را انتخاب نمايند.

درخواست اعتراض نمره :

دانشجويان جهت ثبت درخواست اعتراض نمره مي بايست در بازه زماني اعلام شده و حداکثر تا 10 روز پس از اعلام نمره هر درس اقدام نمايند. 

از منوي اعتراضات نمره، فرم اعتراض نمره را انتخاب نموده و فرم را کامل نموده و دکمه ثبت را انتخاب نماييد. فرم شما ثبت مي شود و مي بايست منتظر نظر استاد و کميسيون آموزشي باشيد. در صورتي که استاد مربوطه با اعتراض موافقت نمايند و نمره تغيير داده شده از سوي استاد، 10 و بالاتر باشد، مي بايست جهت تکميل فرم اعتراض به صورت کتبي به آموزش مراجعه نماييد. 

 

 


 تاریخ درج خبر : 14 / فروردين / 1393
 واحد ارسال کننده خبر : امور تغذيه
 تعداد بازدید خبر: 3506